2013. december 9., hétfő

04. Look Out!

Aloha!

Íme a 4. rész, és remélem most már kezditek érezi az izgalmakat, próbálom éreztetni. Köszönöm a 26 feliratkozót, eszméletlen jól esik! Imádlak titeket.

Kicsit szomorú voltam amiatt összesen 3 kommentet kaptam, kicsit jobban is kifejezhetnétek a tetszéseteket-nem tetszéseteket a blog iránt.
Mindenesetre imádlak titeket, ahogy már mondtam, szóval jó olvasást!
                                  
                                                Puszi Allison R.


A napok gyorsan teltek, talán észre sem vettem ahogyan az első hópihék is megjelentek. Harryvel egyre több időt töltöttem, és azt hiszem kezdem megkedvelni. Egyre jobban, kezdte lerombolni a kialakult képemet róla, azt a beképzelt, idióta pénzéhes képet. Rájöttem, Harry tényleg olyan mint amilyennek a rajongói látják, egy igazi gyerek, humoros és romantikus, legalábbis azt hiszem. Tegnap vele együtt sütit csináltunk, mit ne mondjak elég rossz lett. A hétvége az enyém, Luke átvállalta a szombati és vasárnapi műszakomat is, tudja milyen fontos nekem most ez a kapcsolat féleség. Este fele Harryvel moziba megyünk, de addig az egyik új barátnőmmel töltöm a napot, pontosabban Alana-val.
Alana az USA-ból jött ide egy projekt keretében, itt tanul az egyik egyetemen, és valamelyik nap az étkezdében ebédelt. Egy rettentően szerethető és kedves lány, túl kedves.
Csengettek. Felpattantam a kanapéról és az ajtóhoz siettem. Alan állt az ajtóban csuron vizesen. Be invitáltam, és törölközőket hoztam ki a fürdőszobából, még mielőtt megfázna, vagy valami ilyesmi.
-Rettenetesen szakad-hallottam a hangját a nappaliból.
Elmosolyodtam, ő még nem ismeri Anglia szépségét az esőt. Egy száraz gatyát és egy pólót kerestem neki, amíg az elázott cuccai megszáradnak, addig ezt fogja viselni. Kivittem neki a száraz cuccokat, és elmosolyodott.
-Köszönöm Rosette-lágyan beszélt.
-Igazán nincs mit, nem hagyhatom, hogy megfázz-ültem le mellé a kanapéra.
Egyik törölközőt haja köré fogta, hajszárítót nem tudtam neki adni, nekem arra sosem volt szükségem. Az én hajam természetes úton száradt mindig, szóval ez a hajszárítós dologdi nekem kimaradt az életemből, és talán nem is baj.
-Kérsz egy meleg teát, vacogsz-mértem végig libabőrös karját.
Bólintott.
-Addig nyugodtan öltözz át, pár perc és vissza jövök-szóltam.
Felálltam és a konyha felé indultam. Két bögrét vettem elő az egyik szekrényből, és hideg vízzel töltöttem meg, majd a mikróba tettem be őket. 2 perc alatt szerintem meg fog melegedni. Előkészítettem két Twinings teafiltert. A mikró sípolt, és pedig gyorsan kivettem őket. Csessze meg ezek kikúrt melegek kiáltotta a belsőm. Gyorsan letettem a pultra a két forró vízzel telített bögrét, és a csaphoz rohantam, hogy hideg vízzel lehűtsem a mostanra leégetett kezemet. Felsóhajtottam ahogyan a hideg víz  hűsíti a kezemet, ezzel megkönnyebbülést nyújtott számomra. Pár másodperc elteltével, amikor már szinte lefagyasztottam a kezem, elzártam a csapot, és megtöröltem a kezem az egyik konyharuhába, majd a bögrékbe helyeztem a filtereket, és óvatosan a kezembe vettem a bögréket. Lassan sétáltam be a nappaliba, félve, hogy kilöttyintek valamit. Nappaliba beérve Alana nem ült a kanapén. Hirtelen nem láttam merre van, de aztán beljebb sétáltam és mostanra az én ruháimban, egy turbánnal a fején a képeket nézte amik a saroknál vannak a falra helyezve.
-Ők a családod?-mutatott az egyik képre.
Az asztalra helyeztem a teákat, és mellé sétáltam.
Bólintottam, és elmosolyodtam.
-A szüleid hol vannak?-kérdezett.
Vártam ezt a kérdést, most hazudjak, vagy inkább mondjak igazat?! Egyenes ember vagyok nem fogok hazudni.
-Anyu elvonón apu pedig börtönbe. Van ez így-vállat rántottam.
-Sajnálom, nem akartam, hogy megbántódj-nézett rám aggódóan.
-Dehogyis, már teljesen beletörődtem a gondolatba-mosolyogtam-Luke-al mindent el tudunk intézni szerencsére, nincs sok időnk azon filózni mi lenne most ha anyuék is itt lennének.
Alana kétségbe esetten figyelte a képeket, és meg állapítása szerint tökéletes család voltunk. Voltunk. Múlt idő, mára egy szétoszlott csapat.

*

Harold

Órámra pillantottam; 17:45. Már javában készülődöm az estére, remélem nem fogok semmit se elrontani, nem éppen lenne egy kellemes dolog. Zayn és Louis átjöttek x-boxozni, tehát amíg én készülődök addig ők játszanak. Nincs benne sok logika miért jöttek át, nekik is van x-box-uk.
Egy halk kopogást hallottam az ajtóm irányából, majd Zaynt mertem felismerni az ajtóban.
-Tyűű a mindenit, csak nem randira készülsz?-huppant le az ágyamra hatalmas vigyorral az arcán.
Elnevettem magam, közben a gombokkal vacakoltam. Nem értem miért van az, hogy a gombok nagyobbak mint azok a fránya lyukak. 
-Szerinted ez túl elegáns?-néztem felé.
-Mihez? Mit fogtok csinálni?-kérdezett vissza és az egyik szemöldökét felhúzta.
-Kitudja-nevettem-Moziba megyünk-tisztáztam.
Zayn elnevette magát, hogy min azt nem tudom, de az biztos nagyon tetszett neki. Rá néztem és vártam amíg abba hagyja és végre meg tud szólalni. Most csak nyögdécsel mint egy újszülött kecske.
-Zayn-böktem a vállába.
-Hah bocs haver-kapkodta a levegőt-Na most azt hiszem jobban vagyok-nézett rám.
Hú de örülök ennek.
-Ki a csaj?-kérdezett immáron komoly tekintettel.
-Nem ismered, de írtó dögös, és naív-avattam be-Szőke hajú és Rosettenek hívják. 
-Ennyi? Dögös és naív? Miért gondolom azt, hogy neked csak is kizárólag egy dologra kell?-kacsintott rám, és te jó ég igaza van.
-Hé, teljesen elhitte azt, hogy én egy normális ember vagyok, semmilyen átlag feletti képességgel, pedig elég csak rám nézni. Kibaszott jó pasi vagyok, és dús gazdag. Bárkit megkaphatnék, ennek a csajszinak örülnie kéne amiért Velem randizhat. Elhitte, hogy én jó fiú vagyok-nevettem.
Zayn mosolygott.
-Nem kéne játszanod a lányokkal Harry. Mi van akkor ha érez valamit irántad? Talán nem kéne vele is ezt játszanod. Hány csajt aláztál meg, úristen. Hagyd abba haver-mosolygott rám.
Isten ments, hogy abba hagyjam azt amihez igazán értek. Én egy szívtörő vagyok, erre születtem, és mondhat bárki bármit, én ettől vagyok Harry, Harry Styles. És ezzel, hogy millió lányt is megkaphatok az esélyeim a lányoknál a legjobbak, csak választok egyet, és kezdődik a játszma.
-Hát mindenesetre, ha megtörténne védekezz-ütött a vállamba Zayn majd kiment az ajtón.
Elmosolyodtam, és végig gondoltam, érdemes-e Rosette lelkével játszani. Annyira törékenynek tűnik, pedig próbálja nem mutatni. Biztos bele menne ebbe a játékba, ha megtudná? Talán nem kéne. Megráztam a fejem, és elhessegettem ezeket a gondolatokat. Nem kell tudnia a játékról, elég, ha én tudok, és most már Zayn.
Felvettem a zakómat a vállamra, és indultam le a földszintre. Az egyetlen jó dolog abban ha híres vagy, hogy a lányok rajonganak érted illetve a rengeteg pénz. Mindent megtehetsz a pénzzel. Hatalmas ház, akár több csajt is lefizethetek egy éjszakára, mindent megvehetek, amire csak szükségem van. A cipő már régen a lábamon volt, amikor leléptem a lépcső utolsó fokáról. Louis heverészett a kanapémon.
-Zayn?-kérdeztem.
Louis hátra fordult, rám meredt és elmosolyodott.
-Elhúzott. Biztos az egyik tesója hívatta. Tudod milyen. Rögtön ugrik, ha egyiknek kell is valami-unottan beszélt-Te hova készülsz?-pimasz mosollyal nézett rám.
Bal vállamat felhúztam és elmosolyodtam. Tudnia kell neki is? Nem hiszem. Közöltem vele, hogy este 10-re takarodjon el a házamból, ugyanis ha minden jól megy, már pedig fog, akkor Rosette-vel ide jövünk. Louis kacsintott egyet, majd vissza fordult, és unottan kapcsolgatni kezdte a TV-t.
Az asztalról felvettem a kocsi kulcsokat és elindultam.

Rosette

Izgatottan vártam Harryt. Alana 1 órával ezelőtt hagyott itt, szóval egyedül készülődtem. Luke a mostani pillanatokban zárhatja be az üzletet, és jöhet haza. Talán én már nem leszek itthon amikor ő meg jön, én akkor már lehet egy jobb helyen leszek. Egy testre simuló fekete ruhát viseltem, dekoltázsomat tökéletesen takarta. Többször észre vettem ahogyan Harry melleimet bámulja, elég zavaró tény, úgyhogy szerintem tökéletes döntés volt ez a mindent eltakaró fekete ruha.  Csengettek. Már is itt van? Zavarodottan álltam fel az asztaltól, még csak az egyik fülbevaló van a fülembe. Jaj nekem. Kinyitottam az ajtót, és szerencsére csak Luke állt az ajtóban.
-Fú de kicsípted magad csajszi. Kifejezetten tetszik ez a ruha-nézett végig rajtam-És az illatod is remek. 
-Nem vagy fáradt?-kérdeztem tőle-Óh, hálás vagyok amiért átvállaltad a műszakjaimat-öleltem át bátyámat.
Luke lágyan mosolygott.
-Megérdemelted ezt a két nap szünetet. Érdekel is hogy fáradt vagyok? Egyébként is Harry Styles-sal fogsz randizni, aki majd a bandánkat a csúcsra juttatja-örvendezett.
És itt tartunk. Luke-nak csak ez a fontos. Újra csengetnek. Ezúttal a másik fülbevaló is már a fülemben díszelgett, és készen álltam a randevúra(?!). Ajtót nyitottam, és életem pasija állt az ajtóban. Tökéletes belőtt göndör haj, fekete gatya, ami teljes mértékben megmutatja hosszú lábait, és az ing a zakóval, kábulatos. Zöld szemeit kerestem, már nem félek a szemébe nézni. Szemei végig futottak a testemen, majd rám nézett és szólásra nyitotta a száját.
-Eszméletlen ahogy kinézel-bámult rám.
Elpirultam a megjegyzésén. A földet bámultam, nem akartam észre vegye jelenlegi gyengeségem.
-Mehetünk?-kérdezett és egyik kezét kitárta nekem.
Luke-ra pillantottam aki mögöttem állt pár méterre. Hevesen és észrevehetően bólogatott, elmosolyodtam. Ebben az alig 10 percben is többet mosolyogtam, mint eddigi életemben. Harry derekamra helyezte a kezét, és kivezetett a az ajtón.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik.Most találtam és wow!!Elvarázsolt ^^

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok nagyon a folytatásra!!:)szuper!!:)

    VálaszTörlés
  3. Nem volt rossz,de szerintem nem haragstol meg ha leirom a velemenyemet..szoval..szerintem a megismerkedesuket sokkal jobban leirhattad volna.Értem en hogy mi lesz enbek a lenyege hogy Rosette ennyire oda van erte,de talan ezt is jobban reszletezhetted volna meg es utana irhattad volna ezt..de persze ez csak egy meglatas es sajat velemeny,csak gondoltam leirom mivel en is irok,es neha jot tesznek a tanacsok "kritikak"..szoval..a lenyeg:fejtsd ki egy kicsit jobban es minden jo lesz;)

    VálaszTörlés
  4. Kérlek.....kérlek csak ne legyen az hogy könnyen oda adja magát Harrynek :$ Remélem minnél hamarabb hozod a következő részt!! :))

    VálaszTörlés